αταξία

όσο χορεύεις πλάι μου
το άτακτό μου χέρι
θέλει να περάσει μέσα από την μπλούζα σου
και να σε χαιδέψει

το άτακτό μου χέρι το κάνει ενίοτε αυτό:
να θέλει δηλαδή
χωρίς καθόλου σκέψη
να σας χαιδέψει
γλυκά πάντα


του είπα μου ξυπνάς τρυφερά ένστικτα 
είχα πιει αρκετά για να πω κάτι τέτοιο
και να αφήσω το χέρι μου να του χαϊδέψει την πλάτη
ω να σου γαμήσω. τα χέρια σου είναι κρύα!
λες και έχει σημασία


όσο μιλάς για τα πράματα που σε παθιάζουν
και για εκείνα που σε προβληματίζουν
μας συνοδεύει το πιο όμορφο σάουντρακ
και δεν ξέρω τι από τα δύο μας έχει γοητεύσει
-εμένα και την αφή μου δηλαδή-
οι μουσικές σου επιλογές ή οι παθιασμένες σου λέξεις
ή η φωνή παραμυθά που πού και πού χρησιμοποιείς
και κοιταζόμαστε στα μάτια
και δεν γίνεται τίποτα



3 βδομάδες αργότερα
έχω ακόμη ένα σημάδι να μου θυμίζει
ότι φτάσαμε πολύ κοντά
στο να γεφυρώσουμε την ελάχιστη απόσταση ανάμεσά μας
με τα ίδια μας τα κορμιά
στο να μεταφέρουμε αυτό τον ηλεκτρισμό
σε κάτι πιο θερμό και σωματικό

που είναι στο κάτω κάτω και απόλυτα φυσικό
και δεν καταλαβαίνω γιατί το αποφεύγεις
και μένω να χαζεύω το μεταξύ μας χάσμα
να μην μ απασχολεί και πολύ
και να μ απασχολεί ταυτόχρονα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου